|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen | Inloggen | Registreren
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Gast
|
 Wie kan mij helpen?
Met belangstelling heb ik gelezen over de endoscopische techniek die u gebruikt voor herniaoperaties en behandeling van foramenstenose. Graag wil ik u vragen of u mij mogelijk kan helpen, of er nog hoop is voor mij. Mijn casus is als volgt. Leeftijd 44 jaar, getrouwd en kinderen. Hoog opgeleid en verantwoordelijke baan in zakelijke dienstverlening. Eerder geopereerd aan hernia op L4-L5 en L5-S1 beide operaties ruim 20 jaar geleden. Sinds ca. 3 jaar opniew klachten en onafgebroken uitstralende pijn naar mijn linkerbeen. Diagnose was foramenstenose en littekenweefsel op L4-L5 en L5-S. Recentelijk geopereerd (okt 2010) op klassieke methode door neurochirurg. Helaas geen resultaat, geen enkele verbetering. Daarom 2 weken geleden een zenuwblokkade gehad waarbij helaas op röntgen te zien was dat zenuw niet vrij ligt! Dit was ook precies wat ik zelf voel, omdat ik nog steeds dezelfde pijn ervaar als voor de operatie. Naar mijn bescheiden mening als patiënt is er nog steeds sprake van een beknelling. Na 3 jaar en een operatie begin ik bijna radeloos te worden en ben daarom erg benieuwd of in mijn geval een endoscopische ingreep een optie is. Ik heb er alles voor over om van de altijd durende pijn af te komen, want vormt voor zowel werk als privé een grote belemmering in mijn functioneren. Ben zeer benieuwd naar uw reactie! M. Berendschot
|
| di feb 15, 2011 10:21 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
|