Welkom bij herniakliniek.nl - Rugkliniek Iprenburg   Disclaimer   Sitemap   Admin

Plaats een nieuw onderwerp  Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Nieuwe hernia 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Nieuwe hernia
Hallo,

Mijn naam is Loes, 33 jaar en vorig jaar geopereerd aan een grote dubbele hernia. Na een hoop gedoe (veel tijd tussen eerste bezoek arts tot hals over kop een spoed hernia) is de hernia helaas terug gekomen.

De neurochirurg vertelde dat door mijn leeftijd hij mij nog wat tijd wilde geven om te herstellen. Helaas is het alleen maar erger geworden en zit de in mijn benen en vooral ook in mijn rug.

Ik zie het eigenlijk helemaal niet zitten om weer een operatie te ondergaan zoals ik die heb gehad vorig jaar. Alleen al omdat de ruggenprik niet werkte...

Mijn vraag is eigenlijk of ik het nog even vol kan houden om te bekijken of het alsnog niet over gaat of is er kans dat de zenuw dan schade gaat ondervinden? Qua pijn is het minder dan de vorige keer maar dit is ook waardeloos. Ik loop er nu alweer sinds juni mee.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Loes.

ma nov 01, 2010 4:17 pm
Meld dit bericht
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe hernia
Beste Loes,

Misschien heb je wat aan de keuzehulp voor een hernia in de onderrug op kiesBeter.nl. Deze keuzehulp geeft de behandelmogelijkheden weer en de voor- en nadelen van elke behandeling.

Zie http://www.kiesbeter.nl/medische-inform ... lp/Hernia/

De keuzehulp is niet bedoeld als vervangmiddel voor medisch advies. De beslissing tot wel of niet opereren neem je in overleg met je behandelend arts.

Met vriendelijke groet,

Jolande van kiesBeter.nl

KiesBeter.nl wordt gemaakt door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) in opdracht van het ministerie van VWS.

wo nov 10, 2010 12:27 pm
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe hernia
Hallo Jolande,

Bedankt voor je reactie! Ik ben al veel verder gekomen zo.

Groetjes

Loes

do nov 11, 2010 7:47 pm
Meld dit bericht
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]