Welkom bij herniakliniek.nl - Rugkliniek Iprenburg   Disclaimer   Sitemap   Admin

Plaats een nieuw onderwerp  Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
mri scan (eindelijk) 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht mri scan (eindelijk)
al sinds januari kom ik met hevige rugklachten bij de huisarts. kon nog amper rechtlopen en pijn trok helemaal door naar me heup en soms naar em knie. Het feit dat er hernia in de familie zat op jonge leeftijd was niet van belang em met wat fysio zou ik er zo weer vanaf zijn. al snel was ik terug bij de huisarts want fysio werkte niet en ook werd de pijn steeds erger. dwangstand van de rug en hevige pijn. 2 paracetamol en 2x dicolfynac 100mg was niet genoeg om de pijn tegen te houden. na tig bezoekjes eindelijk een keer een invallende arts gehad. conculsie een hernia. voetzoolreflex is weg en gevoel onder me voet is gedeelde van me been is minimaal. de pijn is nog veel en veel erger en na een paar controlles van reflexen en bekijken van de rug zag ze het al snel. een hernia. Kan nog amper op me linker been staan en de pijn wordt met de dag erger. 17 juni moet ik voor een mri en dezelfde dag nog krijg ik de uitslag. er is spoed achter gezet. hoe kan het dat een dokter dit niet heeft herkend of gezien.

ben trouwens niet de 1e patient waarbij hij kwa hernia totaal de mist in gaat. mijn zus ook bij dezelfde ats kwam al zelfs 2 jaar met pijn in rug en been. nee niks aan de hand volgens hem. Fysio en pijnstillers. na veel pijn voelde me zus niet meer serieus genomen. nieuwe arts en die herkende de symthomen ook meteen. op de mri bleek een dubbele hernia en werd geopereerd. doordat ze zolang heeft doorgelopen is de pijn nu gronisch en is de hernia weer terug (3ekeer) ze kunnen niks meer doen dan een korset en pijnbestrijding.

hopelijk is het bij mijn nog niet te laat en is het binnen enkele weken met goede therapie voorbij(eventueel operatie).

zo moest even me verhaal kwijt. artsen pffff

vr jun 03, 2011 2:49 pm
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: mri scan (eindelijk)
weer 2x bij de neuroloog geweest en klachten nemen toe. krachtverlies in linkervoet en onderbeen, linkervoet voelt verdoofd aan en tinteld. verder hevige pijn in heel me been vanaf heup tot voet.

pijnstillers helpen niet voldoende en morfine mag ik niet ivm allergie (kwamen we ook lekker optijd achter nadat ik meer dood dan levend gevonden werd in de keuken :shock: )
nu 8 paracetemol en 3x 100mg diclofinac

3 augustus moet ik naar de neurochirurg om opties te bespreken. ik moet geoppereerd worden maar er zijnverschillende ingrepen. we aan bespreken wat de mogelijk heden zijn en doornemen wat er gaat gebeuren en hoe de operatie te werk gaat,

wo jul 13, 2011 1:57 pm
Meld dit bericht
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]