Welkom bij herniakliniek.nl - Rugkliniek Iprenburg   Disclaimer   Sitemap   Admin

Plaats een nieuw onderwerp  Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
littekenweefsel geopereerde hernia 5 jaar terug 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht littekenweefsel geopereerde hernia 5 jaar terug
Hallo,

Ik ben 5 jaar geleden geoperaard S1/L5 aan hernia via een endoscopische rugoperatie in Belgie omdat dit in Nederland toen nog niet echt werd gedaan en zeker niet vergoedt werd.
Na 4 jaar kreeg ik weer wat last, nu 1 jaar geleden , maar sinds 6 weken is het niet meer te harden. Met zware medicijnen gaat het nog net en ik wil blijven bewegen in sportschool etc. Wel beperkt en weinig belastende oefeningen natuurlijk.
MRI Scan laten maken bij Prescan en er is ernstig littekenweefsel nu gevonden.
Manuele therapie helpt niet, wel geprobeerd dus.
Ik overweeg een 2e operatie (endoscopisch) maar lees hier verschillende dingen over en dan voornamelijk dat het littekenweefsel weer snel zal terugkomen en de operatie door verklevingen van de zenuw helemaal niet zonder risico's is.
Zoals zovelen onder jullie ben ik redelijk in paniek want zo gaat het de rest van mijn leven niet verder naar ik aan mag nemen !
Heeft iemand ervaring met het opereren van littekenweefsel.
Als ik succes heb met het bestrijden, door oefeningen of dergelijke, meld ik me direct hier.
Sjoerd Volmer

vr sep 10, 2010 10:02 am
Meld dit bericht
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: littekenweefsel geopereerde hernia 5 jaar terug
Ik zie hier je vraag v bijna een jaar geleden en ben benieuwd wat je inmiddels heb gedaan omdat mijn partner nu hetzelfde probleem heeft. Hoop dat je snel dit bericht ziet en kan reageren.

zo jun 26, 2011 11:49 am
Meld dit bericht
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]