Welkom bij herniakliniek.nl - Rugkliniek Iprenburg   Disclaimer   Sitemap   Admin

Plaats een nieuw onderwerp  Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
is er een voeger met een hernia operatie 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht is er een voeger met een hernia operatie
hallo,

na alle goed berichten te hebben gelezen over deze arts, wil ik graag weten of er ook voegers zijn die deze operatie hebben onder vonden.
waarom ik dit vraag?
ik ben ondernemer, een zzper, dus heb weinig tijd om lang thuis te kunnen blijven, en wil daarom graag weten hoelang deze mensen hebben moeten revalideren.
ik heb net het vragen bericht aan de arts opgestuurd, in de hoop dat er wat goed nieuws voor mij uit kan komen, en kon niet wachten om dit op het vragen forum neer te zetten.
dankzij mijn vrouw hebben we dit gevonden, en regelt zij de boel verder, want ik kan alleen nog maar liggen op de bank en verder niks meer.
je mag ook naar mijn email schrijven, dat is: vandebrom@hotmail.com
mesne vast bedankt, en alle info van iedereen is natuurlijk welkom.

gr gerrit :idea:

zo aug 22, 2010 7:19 pm
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: is er een voeger met een hernia operatie
zie http://www.herniakliniek.nl testimonials

Uit een studie van Ruetten (Dl) bleek dat endoscopisch (door een scoop) geopereerde patiënten gemiddeld na 25 dagen weer werkten en microscopisch geopereerde patiënten na 49 dagen

Een studie van Weinstein in Spine (belangrijkste tijdschrift ter wereld op het gebied
van de rugchirurgie) van december 2008 (met een follow up van 4 jaar, waarbij de
situatie van geopereerde patiënten vergeleken werd met conservatief behandelden)
toonde echter aan dat geopereerde patiënten in alle internationaal gevalideerde
vragenlijsten er statistisch significant beter aan toe waren dan de conservatief
behandelden. Het aantal werkenden was in de geopereerde groep procentueel
hoger dan in de conservatief behandelde groep.

Menno Iprenburg

wo okt 20, 2010 8:26 pm
Meld dit bericht
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]