Welkom bij herniakliniek.nl - Rugkliniek Iprenburg   Disclaimer   Sitemap   Admin

Plaats een nieuw onderwerp  Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Hernia klachten maar geen hernia 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Hernia klachten maar geen hernia
Hoi allemaal,

Ongeveer 2,5 maand geleden met ontzettende rugpijn en uitstraling in been naar de huisarts geweest. Die gaf aan dat het een hernia zou zijn. Twee weken later met fysiotherapie gestart. Fysio ging er ook van uit dat het een hernia zou zijn. Onlangs verslechterde de situatie weer nadat het beter was gegaan. Toch doorverwezen naar neuroloog. MRI gemaakt en er is niets te zien. Neuroloog gaf wel aan dat het typische hernia klachten zijn. Maar omdat er niets te zien is, is dat niet vast te stellen. Ik zit al wel 2 maande thuis van mijn werk (nu naar mijn gevoel onnodig, maar aan de andere kant zie ik niet hoe ik dat had moeten volhouden met de pijn die ik had en nu nog heb) en ben natuurlijk hartstikke blij dat er geen hernia te zien is maar waar komen die hernia klachten dan vandaan?

Iemand ervaring hiermee?

wo dec 14, 2011 2:42 pm
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hernia klachten maar geen hernia
hoi.
Nou ik ken me bij je aansluiten. Want bij mij is net het zelfde verhaalg gebeurt. Alles wijst op hernia door de dokter,fysio en podoloog geconstateerd. Door de M.R.I. heen en niets kunnen vindenen door de neuroloog. HIj houd het nu op spier en gewrichts pijnen.Ben ook al twee maanden thuis.Kan niet lang staan en kleine stukjes lopen.Ben slager van beroep dus dat werkt afrechts. Antwoord was doen wat je doen kan en het moet slijten.Ben er klaarmee wat nu.

do apr 05, 2012 7:22 am
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Ik heb hetzelfde meegemaakt en bij dr. Iprenburg terechtgekomen. Mijn ervaring is dat op een MRI is niet altijd alles te zien of er wordt niet goed gekeken. Inmiddels herstellende van een operatie. Ik zou zeggen stuur je MRI naar dr. Iprenburg en/of maak een afspraak! Veel succes!

vr apr 06, 2012 6:21 pm
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Hallo.

Hier weer een berichtje van mij.
Ben door mijn fysio en goedkeuring van mijn huisarts naar een Ostheopaat doorverwezen.
En die heeft bij mij het piriformis syndroom geconstateerd.
Heeft allemaal de zelfde klachten maar is niet op de M.R.I. te waarnemen.
De klachten van wat ik heb komen alleen overheen met wat er omschreven staat op internet.
IK hoop voor me eigen dat dit het is maar kan lang duren voordat dat weer herstelt is.

vr apr 13, 2012 1:39 pm
Meld dit bericht
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]