Welkom bij herniakliniek.nl - Rugkliniek Iprenburg   Disclaimer   Sitemap   Admin

Plaats een nieuw onderwerp  Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
pijn aan de stuit na een hernia operatie 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht pijn aan de stuit na een hernia operatie
Ik ben vorig jaar mei geopereerd aan een hernia.Nu is de pijn van de hernia gelukkig zogoed als weg.Moet wel uitkijken met bewegingen maken en tog wel rustig aan doen maar dat is niet het probleem.Ik heb alleen wel dat mijn stuit ontzettend zeer kan doen.Als ik bijvoorbeeld een beetje gewandeld heb en ook op een stoel zitten.Dat gaat haast niet want ik hang meer op mijn boven benen om dat het pijn doet.Mijn vraag is:Kan dat na 11 maanden nog beter worden of is daar iets aan te doen.Ook heb ik nog last van mijn tenen en een stukje van de voet.Net of het een slaapvoet is.b.v.d.Tina Gutsche

za feb 28, 2009 1:23 am
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Bericht pijn aan de stuit na een hernia operatie
Is het misschien een leuk idee om een subforum te openen over genetica? Nu zet ik mn onderwerpen eens onder vragen en dan weer eens onder boidae of colubridae maar het lijkt me wel leerzaam om 1 deel van het forum daar aan te wijden. Is het iets?

ma okt 05, 2009 1:10 pm
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: pijn aan de stuit na een hernia operatie
Ik heb precies hetzelfde!!! Ik ben 6 weken geleden geopereerd en in eerste instantie alleen nog rugpijn over. De zenuwbeklemming in het been was weg op af en toe wat flinke pijnscheuten in been na. Maar na een paar weken kreeg ik zo'n enorme pijn in mijn stuitje en ook een doof prikkelend gevoel in onderbeen en tenen. Blijft dit zo of gaat het nog over?

zo jul 18, 2010 8:17 am
Meld dit bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Re: pijn aan de stuit na een hernia operatie
Goedendag,
Na 2 jaren rugklachten, waarvan bijna een jaar een hernia, ben ik juni 2010 geopereerd aan een HNP L4-5. Na 2 weken was de operatie en wond pijn verdwenen. De "pijn aan de stuit" signalementen komen mij bekend voor. Waarbij de pijn niet ondragelijk is (ik zit 3,5 weken na de operatie) maar de tintelingen in mijn benen en vooral mijn voet heb ik ook. Ik merk wel duidelijk dat het beknellende gevoel van voor de operatie echt weg is.
Vooral na langdurigere (enkele uren) belasting rechtop merk ik dat de kracht uit mijn lijf is en ik dus heel moe wordt. Ik heb zelf het idee dat deze stuit pijn en tintelingen mogelijk door een geirriteerde zenuw(wortel) komen. Bij mij was duidelijk te zien dat de zenuw rood was tijdens de operatie. Als ik dan weer een dag rustig aan doe gaat het beduidend beter en verdwijnt het gevoel rond mijn stuitje en de tintelingen in mijn been. Ik heb op rugproblemen.nl gelezen dat het herstel van een zenuw 3 tot 4 maanden kan duren. Ik heb nog geen contact met de chirurg gehad om dit te bevestigen.
Groet, WT

di jul 20, 2010 1:32 pm
Meld dit bericht
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]