Welkom bij herniakliniek.nl - Rugkliniek Iprenburg   Disclaimer   Sitemap   Admin

Plaats een nieuw onderwerp  Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
ervaring 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht ervaring
BIJZONDER ALLEEN DE POSITIEVE KANTEN TE HOREN, zal ik dan de enige zijn met hele andere ervaringen ?? voor altijd restklachten. Of jullie plaatsen alleen de positiev verhalen zeker...

za jul 02, 2011 3:46 pm
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: ervaring
Hoi! Nou, ik denk dat je niet de enige bent, ik ben 21 jaar en heb nu al een hernia.. Tijdens mijn werk op schiphol (koffers inladen) is dit waarschijnlijk ontstaan. Voetballen zit er dus niet meer in en vaak moet ik nog even gaan liggen om de pijn weg te laten trekken. Een vriend van me helpt me met het bouwen van een website. Momenteel staan er alleen nog de hernia symptomen op, maar ik ga hier ook mijn eigen ervaringen op plaatsen. De site is http://www.herniasymptomen.com. Misschien leuk om in de toekomst mijn ervaringen op te lezen!

zo jul 03, 2011 9:53 pm
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: ervaring
Sporter schreef:
Hoi! Nou, ik denk dat je niet de enige bent, ik ben 21 jaar en heb nu al een hernia.. Tijdens mijn werk op schiphol (koffers inladen) is dit waarschijnlijk ontstaan. Voetballen zit er dus niet meer in en vaak moet ik nog even gaan liggen om de pijn weg te laten trekken. Een vriend van me helpt me met het bouwen van een website. Momenteel staan er alleen nog de hernia symptomen op, maar ik ga hier ook mijn eigen ervaringen op plaatsen. De site is http://www.herniasymptomen.com. Misschien leuk om in de toekomst mijn ervaringen op te lezen!

Hoi! Wat interessant dat je een site bij gaat houden en je ervaringen daar gaat schrijven. Ik ben ook 21 jaar, en heb sinds mijn 14e rugklachten. Ik ben op mijn 15e geopereerd aan een hernia. Hierna is het even goed gegaan, maar zit nu alweer een hele tijd thuis met dezelfde klachten. Ik heb mijn sport ook op moeten geven toen ik 15 was, en nu misschien ook nog mijn baan in de zorg.. erg frustrerend! Misschien vind je het interessant om ervaringen te delen? Veel sterkte!!

di jul 05, 2011 5:55 pm
Meld dit bericht
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]