|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen | Inloggen | Registreren
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Sofi
|
 epidurale injectie S1-L5
Beste, Sinds 8 weken heb ik acute rugklachten die pijn opleveren in beide billen en ook in beide benen tot en met mijn tenen. De pijn wisselt van sterkte in de benen. Soms zijn de pijnscheuten zo erg dat ik in elkaar zak van de pijn, maar meestal is de pijn de gehele dag op een hoog niveau aanwezig. Ik kan werkelijk geen kant op. Nu wil men starten met een epidurale injectie (prednisolon) waardoor de pijn verminderd zou moeten worden en vocht uit de hernia ontrokken wordt zodat de zenuw weer meer ruimte zou krijgen. De MRI heeft als uitslag gegeven: mediale bulging/HNP L5-S1 met wortelcompressie S1 beiderzijds. Door foraminale bulging ook wortelcompressie L5 rechts. Men heeft ook aangegeven de de tussenwervels L4-L5 en L5-S1 lek zijn en dat hier niets aan te doen is?? Ik kan me niet voorstellen dat ik hier verder mee moet leren leven, heeft u op basis van deze info raad? ik wil weer zó ontzettend graag mijn ding(en) doen...
|
| za feb 20, 2010 12:07 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
|