Welkom bij herniakliniek.nl - Rugkliniek Iprenburg   Disclaimer   Sitemap   Admin

Plaats een nieuw onderwerp  Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Aanpak. 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Aanpak.
Aanpak.

Beste lezers,

Sinds een paar weken weet ik concreet van het bestaan van de rugkliniek van Dokter Iprenburg...vast een gebrek aan mijn kennis maar het is helaas zo. Vanaf mijn 21-ste jaar heb ik al rugklachten( L5, L4,L3, L2), ik noem het altijd spottend " mijn verkeerd gesorteerd soeppakket". Sinds half December is er een enorme toename van pijn en ongemak, uiteraard mijn huisarts geconsulteerd en het hele scala aan pijnstillers geconsumeerd met weinig resultaat. Vervolgens maar eens fors aangedrongen op een mri-scan ( die binnen de kortste keren gemaakt kon worden in het MRI-centrum in A'dam(ziekenhuis Alkmaar duurde weken langer...) en met de uitslag ben ik eerst zelf maar eens gaan " shoppen" dit leidde tot het ontdekken van de kliniek van dokter Iprenburg waar ik door Mevr. Mulder super-professioneel en uiterst vriendelijk te woord gestaan werd, tot mijn werkelijk stomme verbazing bleek dokter Iprenburg ook nog bereid de uitslag van de MRI-scan en de scan zelf te willen bekijken en a.d.h. daarvan een korte inzichtelijke samenvatting te willen geven, de snelheid waarmee deze afhandeling gebeurde heeft mij zeer verbaasd. Aan deze actie waren geen kosten verbonden !!! Het toeval wil dat 2 mensen in mijn dorp door bovengenoemde arts zijn geopereerd en beiden tot hun volle tevredenheid !!!
Mijn vraag is vast niet nieuw, mijn ziektekostenverzekering " Zilverenkruis" deelt mee niets te vergoeden, pas als ik een concrete offerte heb kan er door een beoordelend arts eens gekeken worden of er een mogelijkheid voor een bijdrage is. Ik wil graag weten wat de ervaringen van anderen zijn met hun verzekering, ik heb nu een verwijzing voor de rugkliniek Waterland in Volendam maar ik wil heel graag een second opinion van dokter Iprenburg als er een mogelijkheid tot opereren zou zijn.Uiteraard heb ik de sites over de opzet van de kliniek bestudeerd en de aanpak spreekt mij ten zeerste aan. Wat zijn ongeveer de kosten van een dergelijke operatie en hoe hebben andere forumleden hun ziektekostenverzekering benaderd?
Bij voorbaat dank voor eventuele reacties.

Will (vrouw, 63 jaar).

ma maart 08, 2010 12:26 pm
Meld dit bericht
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]