Welkom bij herniakliniek.nl - Rugkliniek Iprenburg   Disclaimer   Sitemap   Admin

Plaats een nieuw onderwerp  Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
4 rugoperaties en nog zoveel pijn 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht 4 rugoperaties en nog zoveel pijn
hallo , ik ben patje ik ben 32 jaar en leef al 11 jaar met verschrikkelijke rugpijn.
heb me al 4 keer laten opereren maar tevergeefs er komt altijd iets nieuws in de plaats bij.
ik ben zo teleurgesteld en boos op mijn eigen!.
ik weet niet meer wat te doen, ik neem pijnstillers krijg spuiten kan niet slapen.
hoe gaan jullie om met de pijn ?

ma jun 07, 2010 6:50 pm
Meld dit bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 4 rugoperaties en nog zoveel pijn
Hoi pat,

Ik ben 21 jaar en heb vanaf mijn 14e klachten in mijn onderrug. Op mijn 15e ben ik geopereerd aan een hernia op niveau L4-L5. De operatie ging goed en ik heb een tijd geen pijn gehad. Sinds mijn 18e heb ik weer erg veel pijn en zit ik geregeld in de ziektewet. Op dit moment werk ik op therapeutische basis, een paar uurtjes in de week. Ik begrijp dat je kwaad op jezelf bent, het is ook zo frustrerend! Ik weet niet of je weleens epidurale injecties hebt gehad? Ik heb 4 keer zo'n injectie gehad en de pijn bleef dan even weg. Ook al is het resultaat maar tijdelijk, het zijn toch een aantal weken zonder pijn, waardoor je weer even als een 'normaal' mens dingen kan doen en normaal kunt slapen. Ik krijg ook steeds te horen; leer er maar mee omgaan. Maar dat kan niet, en dat weet jij ook. Hoe ik met de pijn omga? Ik plan leuke dingen die ik graag wil doen, en ga deze dan ook doen. Ook al heb ik daarna pijn, en moet ik een aantal dagen bijkomen van hetgeen wat ik heb gedaan, ik heb op dat moment toch plezier gehad, en dan kun je soms je pijn even vergeten. Pijnstillers werken niet! Je gedachten verplaatsen door leuke dingen te doen, dat werkt een stuk beter! Veel sterkte met alles!!
Groetjes.

di jul 05, 2011 5:44 pm
Meld dit bericht
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]